Nesveikų riebalų mažinimas

Sumažinkite  riebalų kiekį savo dienos racione!

Beveik kiekvienas gali gauti naudos sumažinus nesveikų riebalų. Jei šiuo metu valgote daug riebalų, įsipareigokite mažinti ir keisti savo įpročius. Nesveiki riebalai būdingi tokiems dalykams kaip: tamsi paukštiena, naminių paukščių oda, kiaulienos, jautienos ir ėrienos riebalai, bei didelio riebumo pieno produktai (nenugriebto pieno, sviesto, sūrių). Būdai, kaip galite sumažinti nesveikų riebalų kiekį:

  • Vietoj mėsos kepimo riebaluose, kepkite ją ant grotelių arba išvirkite.
  • Mažinkite bet kokius papildomus riebalus. Tai galėtų būti sviestas ant duonos, grietinė ant keptų bulvių bei salotų padažai. Naudokite šių maisto produktų kuo mažiau.
  •  Su maistu ir užkandžiais valgykite daug vaisių ir daržovių.
  • Kai valgysite,  atkreipkite dėmesį į paslėptus riebalus bei didesnius porcijų dydžius.
  • Pakankamas skysčių vartojimas yra svarbus  mūsų sveikatai. Gerkite  skysčius, kuriuose nulis  arba  mažai kalorijų, tokius kaip vanduo ar arbata.