Brokolių sriuba

Nepamirškime daržovių – pavyzdžiui, tamsiai žalios spalvos, tokių kaip brokoliai ir špinatai. Lapiniai kopūstai  taip pat priklauso tamsiai žalios spalvos daržovių grupei . Šiose daržovėse  yra daug maistinių medžiagų, kurios padeda kovoti su ligomis. Jos turi daug vitamino C, E ir A, ir kalcio. Porai, salotos ir kopūstai turi  liuteino ir kvercetino. Jie veikia kaip stiprūs antioksidantai.

 

Skani ir sveika brokolių sriuba

Ingredientai

  • 1 valgomasis šaukštas alyvuogių aliejaus
  • 1 česnako skiltelė, sukapota
  • 250ml vištienos arba daržovių sultinio (jei reikia, galima ir daugiau)
  • 200g smulkintų brokolių
  • druskos ir šviežiai sumaltų juodųjų pipirų
  • šaukštelis neriebios grietinės papuošimui

 

Gaminimas

  • Pakaitinkite alyvuogių aliejų  ir pakepinkite česnaką 1-2 minutes.
  • Supilkite vištienos ar daržovių  sultinį į keptuvę ir pridėkite smulkintų brokolių.
  • Švelniai maišykite, sumažinkite šilumą ir 10-12 minučių pavirkite, kol  brokoliai suminkštės.
  • Įberkite  druską  ir pipirus, tada perpilkite į blenderiavimui skirtą indą. Blenderiuokite iki tolygios masės.
  • Sriubą patiekite dubenyje.  Paskaninkite grietine ar grietinėle.