Magnio poveikis kasdienybėje ir įtaka antsvoriui

Svorio mažinimas bei sportinio pajėgumo didinimas pasitelkiant magnio papildus ir produktus, turinčius magnio

Magnis – pagrindinis mikroelementas, reikalingas tinkamai organizmo veiklai.

Ar magnis prisideda prie svorio mažinimo?

Žmonėms, kurie turi antsvorio ar yra nutukę, magnis gali būti naudingas reguliuojant cukraus ir insulino kiekį kraujyje. Didesnis magnio kiekis padeda geriau kontroliuoti insulino ir gliukozės kiekį kraujyje. Magnis padeda esant pilvo pūtimui ir skysčių sulaikymui.

Ar magnis prisideda prie sportinio pajėgumo didinimo?

Be pagrindinio vaidmens raumenų susitraukimo srityje, magnis gali padėti geriau atlikti pratimus. Tyrimai parodė, kad fizinio krūvio metu organizmui magnio reikia daugiau nei 20 proc. nei poilsio metu. Treniruotės metu magnis padeda sumažinti pieno rūgšties kaupimąsi. Kadangi pieno rūgšties perteklius gali sukelti skausmą ir raumenų nuovargį, magnis gali padidinti treniruočių efektyvumą ir prisidėti prie svorio mažinimo.

Įtraukite produktus, turinčius magnio, į ImuPro mitybos planą!

Yra didelė įvairovė produktų, kurie turi magnio. Šie produktai yra sveiki, tad atsižvelgę į ImuPro tyrimo ataskaitą ir įtraukę juos į kasdieninį racioną, lieknėsite sveikai, o sportinis pajėgumas bus dar didesnis.

Produktai, kuriuose gausu Jums reikalingo magnio:

  • žalumynai tamsiais lapais
  • bolivinė balanda
  • pilnas grūdas
  • riešutai
  • pupelės
  • žuvis
  • jogurtas
  • tofu

Žemiau paspaudę nuorodą, rasite studijų sąrašą:

sąrašas