Suvaldykite stresą su joga!

Joga praturtina sąmoningumą, užsiėmimai gali padėti sumažinti stresą ir valdyti kitus veiksnius, prisidedančius prie hipertenzijos.

Tad puikus būdas pradėti praktikuoti jogą jau šiandien:

“Yoga Mountain” poza

Atsistokite, kojos turėtų būti pečių plotyje, pečiai atsipalaidavę, svoris tolygiai pasiskirstęs pėdose, rankos nuleistos šonuose. Giliai įkvėpkite ir pakelkite rankas virš galvos, delnus sudėkite vieną priešais kitą, rankų nelenkite. Pirštų galiukais stenkitės pasiekti dangų.

Tada pereikite prie:

“Downward Dog” pozos

Atsistokite keturiomis, rankos turėtų būti pečių, o keliai klubų juostoje. Kelkite dubenį į viršų, tvirtai stovėkite įsirėmę delnais į kilimėlį.

Po jogos treniruotės rekomenduojame vartoti “mėlynus” produktus:

Jei pagal ImuPro tyrimo rezultatus nėra nustatytas padidėjęs jautrumas, valgykite mėlynes. Jos gali padėti sumažinti kraujospūdį.

Naujausias tyrimas nustatė, kad mėnesį valgant po 200 g mėlynių kiekvieną dieną, galima pagerinti kraujagyslių funkciją ir sumažinti sistolinį kraujospūdį.

Norėdami gauti maksimalią naudą, suderinkite šiuos patarimus su savo individualia ImuPro mityba.

Valgykite sveikai! Patikrinkite kraujospūdį! Sumažinkite stresą šiandien!