Skip to main content
 

Kokybės politika

„Gazelės“ – augančios, lanksčios ir pelningos įmonės.

„Gazelės“ apdovanojimą gauna tos įmonės, kurių apyvarta per paskutinius 4 metus augo. Svarbus kriterijus vertinant įmones – skaidrumas ir viešumas: sutikimas viešinti finansinius rezultatus.

„Gazelės“ ženklas tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse tampa kokybės sinonimu. „Gazelės“ projektas – tarptautinis. Panašūs įmonių „Gazelių“ atrankos kriterijai galioja ne tik daugelyje Europos valstybių, bet ir JAV.

gazele 2016

PaveikslasMedicina practica laboratorija

KOKYBĖS POLITIKA

 

Mūsų vizija – tiksliai ir patikimai atlikti laboratorinius tyrimus, diegiant pažangiausias technologijas, naujausius kokybės standartus; visą dėmesį skiriant žmogaus sveikatos diagnostikai; šviečiant gydytojus ir pacientus.

Mūsų misija – būti profesionalia ir patikima laboratorija gydytojui ir pacientui.

 

 

Kokybės politika:

  • teikti pacientams ir gydytojams aukščiausios kokybės laboratorines paslaugas;
  • išnaudoti ir taikyti praktikoje turimą ilgametę patirtį;
  • modernizuoti laboratorinius procesus, diegiant naujausias bei kokybiškiausias technologijas;
  • išlaikyti darbuotojų aukštą kvalifikaciją, skatinti profesionalumą;
  • skatinti darbuotojų ištikimybę ir atsidavimą įmonei;
  • bendradarbiauti su universitetinių laboratorijų specialistais;
  • atitikti ISO 15189 standarto reikalavimus;
  • atitikti geros profesinės praktikos, kokybės vadybos sistemos reikalavimus;
  • teikiant laboratorines paslaugas užtikrinti nuolatinį kokybės gerinimą.

Vertybės:

  • dėmesys pacientams ir jų sveikatai;
  • pažangiausios laboratorinių tyrimų technologijos;
  • novatoriškumas;
  • atsakingumas;

Įmonės tikslai:

  • akredituoti laboratoriją pagal iso 15189 standarto reikalavimus;
  • kelti darbuotojų kvalifikaciją;
  • atnaujinti ir diegti pažangiausias laboratorines technologijas;
  • plėsti atliekamų laboratorinių tyrimų spektrą;
  • gerinti kokybės rodiklius;
  • didinti laboratorijos darbo efektyvumą;
  • kad visi su tyrimų veikla susiję darbuotojai patys susipažintų su kokybės dokumentais ir visada vykdytų juose nurodytą politiką ir procedūras.